Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Protokół reklamacyjny
Jeżeli szukasz produktu, wpisz symbol produktu w WYSZUKIWARKĘ bez spacji, kropek, kresek itp. wpisać należy ciąg znaków
dla produktów WABCO np: 480102014 (nie jest wymagana ostatnia cyfra), dla produktów KNORR-BREMSE np: ES2053
dla symboli OEM:81521066011, dla produktów BOSCH np: 0486204017

Protokół reklamacyjny


1. Informujemy że rozpatrzenie  reklamacji na produkty importowane może trwać dłużej niż 30 dni.
2. Warunki gwarancji.

 

1. Nazwa firmy :

2. NIP :

3. Imie i nazwisko osoby zgłaszającej:

4. Nr telefonu osoby zgłaszającej:

5. Adres e-mail:

6. Symbol produktu:

7. Nr Faktury :

8. Przyczyna reklamacji: 1. Wyciek powietrza z odpowietrznika.
2. Urządzenie nie komunikuje się z komputerem pojazdu.
3. Błędy po samodzielnym programowaniu

9. Wydruk z komputera diagnostycznego:

10. Zgadzam się z terminem rozpatrzenia reklamacji ponad 30 dni.: tak

11. Zapoznałem się z warunkami gwarancji.: tak

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl