Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Zgłoszenie reklamacji
Jeżeli szukasz produktu, wpisz symbol produktu w WYSZUKIWARKĘ bez spacji, kropek, kresek.

 

Zgłoszenie reklamacji


1. Informujemy że rozpatrzenie  reklamacji na produkty importowane może trwać dłużej niż 30 dni.
2. Warunki gwarancji.

 

1. Nazwa firmy :

2. NIP :

3. Imie i nazwisko osoby zgłaszającej:

4. Nr telefonu osoby zgłaszającej:

5. Adres e-mail:

6. Symbol produktu:

7. Nr Faktury :

8. Proszę zaznaczyć które czynności zostały wykonane.: 1. Czy został sprawdzony przewód zasilający elektronikę w zaworze. (zwarcie, wypalone piny itp.)
2. Czy zostały sprawdzone wszystkie komponenty podłączone do elektroniki (poprawnosc działania, zwarcia itp)
3. Towar nie jest zgodny z zamówieniem.

9. Proszę zaznaczyć wystepujące usterki.: 1. Zawór nie działa przy pierwszym podłączeniu.
2. Urządzenie nie komunikuje się z komputerem pojazdu.
3. Wyciek powietrza z odpowietrznika.
4. Nie można wykonać parametryzacji/kalibracji zaworu.
5. Towar nie jest zgodny z zamówieniem.

10. Wydruk z komputera diagnostycznego:

11. Zgadzam się z terminem rozpatrzenia reklamacji ponad 30 dni.: tak

12. Zapoznałem się z warunkami gwarancji.: tak

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Prosimy o kontakt wyłącznie drogą e-mailową biuro@tirmax.pl, regenerowane@gmail.com
lub SMS na nr 697222888